Tuesday, May 8, 2007

17 ani

Cam atati trecusera de la cel din urma caft. Cand i-am luat apararea lui fratelo si l-am batut pe unul intr-un beci. De data aceasta zaceam agatat de-un bar si priveam cu un sictir existential masa de cretini consumatori. "Iar ai venit singur?", ma intrebase chitaristul sef de carciuma. "In lumea asta de cacat n-am cu cine sa ma impac". "Te inteleg perfect" a replicat omul, a carui iubita a fost impuscata in cap la lovilutiunea din 1989. Nu stiu daca a mai inteles cand ii rupeam scena, doua ore mai tarziu.

Venise unul de la o masa sa exprime pareri. I-am cerut sa degajeze zona. Mi-a respectat dorinta, nu inainte de a-mi sparge nasul. Usor uimit. Sterg sange, termin bere dupa care cad cu pumni peste masa violentului. Cad de tot pe scena localului. Oameni agitati, lichide care nu sunt checeap, morala adresata oamenilor care nu apreciaza dialogul civilizat. Plec la spital pentru copci, individul dispare plangand.

Prima saptamana feresc lumea inconjuratoare de tipi gen Quasimodo. A doua sunt actor celebru in "Blues Brothers", cu ochelari care fac furori prin carciumi de noapte. Dupa a treia intersectez cetateanu' cu conflictul, care isi cere scuze. Trist, la 31 de ani par cam serios.

No comments: