Friday, August 24, 2007

23 Augustat

Starnit de Patrasconiu, care vrea in “Cotidianul” amintiri comuniste de pe la 23 august, imi dau seama ca eram dizident de mic. Adica ma scoteau cu clasa la defilari si dat din steaguri, dar aveam grija de fiecare data sa-mi manifest atitudinea critica fata de regimul dictatorial comunist. Prin absenta. O taiam imediat dupa ce profii faceau prezenta, asumandu-mi curajos eventualitatea scaderii notei la purtare.

Dar ce am urat cel mai mult la comunistii aia analfabeti a fost felul in care ii vedeau pe oameni. Ca pe vite, carora le “dadeau” de mancare, le scoteau la manifestatii. Nu pot sa uit troleibuzele alea jegoase si ruginite, in care zaceau oamenii muncii ca sardelele, iar cand nu se inchideau usile, ii inghesuiau pe proletari cu un sunet ascutit, care-ti facea chisalita creierii.

Banc comunist cu ziua nationala: 23 augustat din pula mea, tu esti al 24-lea!

No comments: